MyNewRoom -

15 September 2011

Heej.<3
Just nu så sitter jag i sängen och lyssnar på musik och pluggar lite religion tills imorgon, Eller jag är klar nurå och ska gå och lägga mig. Och asså jag kom faktiskt i säng i tid igår! Innan 10 till och med och det har inte hänt på läääänge så jag är fett stolt asså.. haha. :P Ämdå var jag så sjukligt trött på spanskan imorse... sen blev jag dock piggare för jag köpte en smoothie. :)
Haha sen har jag gått runt här i huset halva kvällen med två metallpinnar i vardera hand och letat efter curry-kryss som jag dock inte hittade några. För det var nämligen en av våra 3 religionsläxor. Så imorgon börjar vi tjugo i nio med knappt 3 timmars religion, sen lunch och sen 3 timmar svenska (som blir 2 timmar imorgon) och då ska en jornalist komma och prata lite, så det hoppas jag blir lite intressant i alla fall. Men aja, nu ska jag sova, kramen.<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0