MyNewRoom -

1 September 2011

Idag var det en lång dag som inte alls blev så tung som jag tänkt mig. 7 timmar och 50 minuter i skolan är ju lite too much asså... men det gick faktiskt oväntat bra, men det var ju lagom kul att börja dagen med att missa bussen och sen få reda på att vi var tvungna att göra ett diagnosiskt prov på spanskan för att se vart vi låg nånstans. Man har ju glömt bort hur mycket som helst under sommaren.."/
Aja, kom hem vid typ 5 och sen åt jag väl lite och typ städade rummet som var alldeles för stökigt och sen åkte jag och tränade. Så nu ska jag alldeles strax krypa till kojs, för har precis gjort klart en svenska-läxa tills imorgon. Men ni får ha det så himla bra och njuta av FREDAGEN! :D Jippie!
Lots of looove
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0