MyNewRoom -

Peace!

Hallojsan kojjsan!
Tränade ju på förmiddagen idag, sen lunch på en italiensk/thairestaurant, sen hem och duscha och ge Noel mat och så, sen till stan och titta lite, köpa godis på favoritgodisaffären "Biggans". Min påse vägde nästan ett halvt kilo... hehe men till mitt försvar så ska jag faktiskt ha godis-,chips-,ostkroks-, och läskförbud efter höstlovet enda till sommarlovet. Så man måste ju passa på, right? ;)
Sen lyckades jag även shoppa ännu mer, fast jag inte skulle.. Men det var bara två armband & jag gillade dem. :) Sen åt vi lasange till middag och efter det pluggade jag matte och åt godis medan mamma och mormor va på nån kurs om "raw-food". Och nu ska jag lyssna lite på musik och sova, natti.<3


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0