MyNewRoom -

Whatcha say

Helluuuu ;)

Skrev inget igår, i know... Var sjukt trött och somnade sängen vid typ halv tio och vaknade 6 timmar senare. Så det var ju lagom kul att gå upp klockan 3.30 och borsta tänderna och så för att sedan gå och lägga mig igen...:P
Så är det ju endel i skolan nu också, så ska börja med ett författarportträtt tills imorgon nurå och vi har även musik tills imorgon också.- Göra en egen låt, men jag har fått skitont i halsen så jag kommer inte kunna sjunga, så satsar på den andra grejen istället och spelar upp låten sen. Hoppas att läraren tycker det är okej bara...
Men jag ska ta och börja med författarporträtten nu och så kanske jag slänger in något inlägg ikväll om jag orkar och hinner, annars borde jag öra dte imorgon för då är det mycket lugnare på skolfronten.
Så är det Desperate ikväll också. :D

Puss & kram
<3


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0