MyNewRoom -

Bus driver, I hate you!

Tjatja. :)

Idag har det varit skola som vanligt. Fick tillbaka nationella i biologi och var 3 poäng ifrån MVG, vilket jag verkligen inte hade väntat mig, så det var riktigt najs. Sen fick jag också veta att jag fick MVG på nationella uppsatsen i engelska. :)
Efter skolan så åkte jag till pskologen också och blev vansinnig på en sur, gubbjävel till busschaffis. Asså, avsky busschaffisar alltså!! Så det slutade med att jag fick gå hem, vilket tog mig 40 minuter extra, not fun...-.- Jag sprang även runt på typ 4 H&M i stan och letade efter en bikini, men det fanns typ bara storlek 44 kvar...-.- Så jag får nog beställa från hemsidan istället.
Menmen, jag ska gå och lägga mig strax, så sov så gott.
PUSS!!

Tumblr_ljyg69opbs1qfh5vvo1_500_large

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0