MyNewRoom -

Do you remember the time?


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, så då löste jag det så enkelt att jag inte skrev, utan lade in bilder istället. "Jättesöta" bilder på mig för några år sen...
Ta dem med en nypa salt, för ja, på vissa är jag nog inte världens mest seriösa...x)

Anyway, hope you'll like it! ;P


13-årsdagen...:P



Julen 2007 (om jag räknat rätt...:S)


Runt November eller December år 2007, gullig va? :P skj



Sommar år 2007...x)



Hehe, också sommaren 2007...



Samma sommar, samma år...;P



-||-



-||-



-||-



Inga kommentarer...:P



En pjäs i slutet av 5:an



Sommaren efter 5:an, tror jag...



Tror den här är från sommaren efter 6:an..:)



Samma år, samma sommar..



-||-


Detta får bli den sista bilden, från samma sommar, samma år. ;)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0