MyNewRoom -

Sweet 16



Tjatja! ;)

Då var man 16 år nurå...:P
Har haft en bra dag hittills, trots att det var nationella prov och så har jag ätit lite godis, för jag har undantag från godisförbudet idag då. Sen så har jag fått en platt-/locktång från GHD och en Iphone4, så nu innan dansen ska jag sticka och hämta ut simkortet på ThePhoneHouse så att jag kan börja använda den!! :D
Och efter dansen så ska jag äta middag med familjen på Vapiano i gamla stan. Och sen är det ju säsongsstart av Grey's Anatomy ikväll också! :))
Så vi hörs när vi hörs, antagligen någon gång efter Grey's Anatomy. :)

KJAAM
:)<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0