MyNewRoom -

Hachiko- A dog's story



Helluuu

Det har varit dålig uppdatering idag, i know, ska väl försöka bättra mig, men jag bloggar typ aldrig på dagen, så sen på kvällen är jag för trött för att göra några längre inlägg, men i'll do my very best.;)
Nu hade jag tänkt titta på en film som jag spelat in, Hachiko- A dog's story. Har hört att den ska vara väldigt bra och även sorglig. Har någon av er sett den?
Eftersom jag har godisförbud så blir det Ben & Jerry-glass, popcorn och MER som blir filmsnackset. Men det duger mer än välför mig. :)

Ha en mysig kväll, puss!
<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja.. :P såg den på bio med klassen i höstas. Tårarna bara rann ;(

2011-03-11 @ 17:10:26

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0