MyNewRoom -

Black and Yellow

Tjenis! :)


Har vart och simmat nurå, simmade 1000 meter som vanigt och vet ni vad jag kom på? Jag har faktiskt haft simkort sedan Augusti... och då har jag liksom simmat regelbundet sedan dess så det är ju faktiskt ganska länge ändå..:P
Aja, jag har även kollat på Top model såklart och jag tycker helt klart att det var rätt som vann.:)
Och nu gör jag inge särskillt, lyssnar på musik och ja bloggar och lite annat, men jag ska snart gå och lägga mig och nu ska jag sluta skriva onödig info! :P

Fierce & love
<3



(gammal bild)^^

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0