MyNewRoom -

23/3-11

Heejj<3

Idag i skolan så fick vi tillbaka nationella proven i svenska och shit vad bra det gick. På delprov A (läsförståelse) hade jag MVG och den enda som hade alla rätt. På delprov B (skrivuppgift) så skrev jag en krönika och fick MVG-. Och på delprov C (muntligt) fick jag VG+ och det var en extremt konstig berättelse vi skulle diskutera så jag är nöjd med det.
Men det var skönt att svenska nationellaproven gick så bra, för de är liksom ett av de viktigaste ämnena för mig. :)

Sen har jag haft dans idag också och förra gången gick det inte så jättebra, för gången innan var jag sjuk och då hade de gått igenom en massa ny koreografi och förra gången hade vi vikarie så som inte kunde vår dans för vår ordinarie danslärare var i USA. Så då var det inte så lätt för mig att veta hur dansen gick, men sen idag så hade vi samma vikarie igen, men nu kunde hon dansen så då gick hon igenom lite en gång och jag var typ superfokuserad och lärde mig koreografin assnabbt. Så nu kan jag iprincip allt som jag missade. :)

Men jag ska göra en av mina psykologläxor nu och sen är det Grey's Anatomy!! <3

PUSS!
<3<3


Den smarriga kladdkaketårtan som sötaste Emma och Saga kom med på min födelsedag förra veckan. :)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0