MyNewRoom -

Trött, tröttare, Sofia...

  Heeeej.Heart Beat

Nu är vi hemma från kryssningen. :)
Eller vi kom hem typ klockan halv 6, men sen så har jag bara typ tagit det lugnt och sen stack vi ner och tog ett kvällsbad också. Men det blev rätt sent igår...:P
Vi dansade typ från 11 till 3 så...:P
Så jag är alltså galet trött och har riktigt ont i fötterna efter allt dansande i 10 cm höga klackar... smart sofia! x)
Aja, men det var riktigt kul iallafall, men väldigt speciellt och helt sjuka och annorlunda men ändå roliga människor.
Men jag är så trött nu så jag orkar inte beräta mer just nu och jag håller på och funderar på om jag ska orka kolla på ett avsnitt av Grey's Anatomy, men jag vet inte riktigt om jag orkar..:P
Men iallafall så berättar jag mer om kryssningen imorgon. :)

Sov så jättegott, pussar!
<33






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0