MyNewRoom -

Tjo bloggen!

Jag har varit dålig på att uppdatera senaste dygnet. Anledningen är att efter att jag badat igår så fick jag ont i magen och mådde väldigt illa, länge sen sist för att vara jag, men fobin gör sig så småning om påmind igen. Tyvärr.
Aja, men så gårdagen var rätt tuff för mig dårå och jag mår forttfarande lite illa från och till, men det är bättre. Och vi kom hem i eftermiddags och då har jag planterat några blommor, men det tog ett tag eftersom jag stötte på många hinder på vägen. Stora, äckliga spindlar och massvis med gråsuggor, så jag erkänner att mamma fick hjälpa mig lite.. eller mycket eftersom jag verkligen inte tycker om dessa kryp. Hehe...
Sen har vi käkat thai till middag. Älskar thaimat! Och sen har jag kollat lite film och så med familjen.
Och imorgon så tänker jag nog ta det rätt lugnt och sen packa lite för på tisdag så åker vi upp till släkten i Bollnäs. Mysigt, mysigt om jag nu får må bra.<3
Men nu tänkte jag runda av lite, så bjuder jag även på lite bilder från helgen. Rätt ointressanta, men whatever. ;)

Night night
<3
























Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0