MyNewRoom -

Kom nyss hem...:)

Helluu. <3

Jag kom nyligen hem från Emma. Efter Skavlöten så följde jag med henne hem för jag skulle låna en bok och så fastnade jag där i någon timme..:P
Men det var riktigt mysigt på skavlöten och fantastiskt väder! Det ända minuset var att det var någon som hade smytt på toaletten..."/
Aja, nu ska jag strax ta och hoppa in i duschen och sen ska jag gå och lägga mig.
Imorgon åker vi nämligen till Bollnäs, så måste upp och packa också. Hatar att packa... hehe

Söta drömmar
 Heart Beat













 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0