MyNewRoom -

Då var man påväg till landet då. Efterläng...

img_1600 (MMS)

Då var man påväg till landet då. Efterlängtat till 1000 eftersom jag bara var där 1,5 dag förra året. Måste bli ändring på! Fast nu ska vi bara vara där över helgen och fira midsommar och sådär, så vi får hålla tummarna för att det blir fint väder. Sen vill jag väldigt gärna åka vattenskidor för jag har aldrig gjort det förut, men än är vattnet i Östersjön inte speciellt varmt så får se om jag gör det den här gången eller senare i sommar. Hoppas ni alla får en toppenhärlig midsommar! Pussar & kramar. <3


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0