MyNewRoom -

Bilder från Gotland- Part 3

Heey där! ;)


Som ni märkte laddade jag aldrig upp några bilder från Gotland igår. Datorn hängde sig...-.-
Jag är rätt trött på teknik just nu, datorn har krånglat en del och även min älskade iphone. Så den kommer jag antagligen få lämna in imorgon... inte kul inte...
Men Kolmården igår var i alla fall toppen! Älska schimpanserna! <3 hihi

Aja, jag ska strax gå och lägga mig för är väldigt trött, men jag får väl ta och lägga in några bilder i alla fall, så blir det resten sen. Så nu får ni se solnedgångsbilder. Och jag veta att bilderna är rätt små, men annars får de inte plats i själva inläggsrutan. Jag har tänkt att förstora den, men har inte kommit till skott än. Tog förresten ner min julstjärna för typ 2 veckor sen. Är en aning seg kanske...:P
Anyway, here you go. :)<3








































































Hehe oj... det blev ganska många fler än vad jag hade tänkt...:P
Aja, hoppas ni gillade dem! :D

KISS!
 Lips 









Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0