MyNewRoom -

Knäskålsfobi?

Jag är nog bra knäpp ändå.
Igår hade jag lite ont i ena knät och sen under natten så drömde jag om knäskålar. Att min ena knäskål var konstig och hamnade lite fel, men jag kunde trycka tillbaka den själv och så gjorde det ont och jag vågade knappt gå och ville ringa efter ambulans men det fick jag inte för mamma.
Så sen idag så har jag under hela dagen varit skiträdd för att knäskålarna ska hoppa ur led och så känns det liksom konstigt i knäna...
En liten lättare släng av knäskålsfobi (om det nu finns nått som heter det).
Så jag är liksom liiite rädd för mig själv, för vad jag egentligen tänker. Det kan ju inte vara helt normalt asså..!
Hehe, jaa, en inblick i mina konstiga tankar fick ni där, hoppas ni inte tror att jag är heeelt knäppnu bara. :P

Godnattkramisar min knäppa hjärna
<3



OBS!!
VARNING FÖR OBEHAGLIG BILD!!
SKROLLA INTE NER OM DU ÄR KÄNSLIG!!

















Hur j*vla creepy är inte det här liksom!? Jag sitter här och ryser...
Bild från Google*


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0