MyNewRoom -

Goootland!

Helluuu!

Nu är vi framme på Gotland dårå, eller vi kom i och för sig hit klockan 10.45, men först nu fick vi tillgång till bungalowen på TOTT. Superfin verkligen, toppmodern med stilren och mysig inredning, BOSE-anläggning, braskamin, 2 toaletter, badkar...you name it! Och internet funkade! :)
Dock är det regnigt och blåsigt och ganska kallt här, så det är lite tråkigt, men det finns det inte så mycket att göra åt.
Fick jag välja så vill jag ju bara åka hem, eftersom jag har ont i magen och mår illa hela tiden (kräkfobin), men det kommer aldrig bli bättre om jag inte gör saker som jag tycker är jobbiga, så jag får väl ta mig igenom det på nått sätt.
Så idag har vi varit i Visby och kollat runt och sådär, bl.a. i hamnen och ringmuren. Jag kommer inte ihåg om jag sa det förut, men jag har i alla fall inte varit på Gotland förut, så det är ju kul att få se hur det ser ut.
Sen klockan halv sju så ska vi äta middag på hotellets restaurant. Vi är alla rätt trötta eftersom vi gick upp så tidigt, så ingen av oss orkar åka in till Visby och käka.
Juste, sen var vi på någon slags kryddaffär med massvis med kryddor och andra grejer, en liten mysig trädgård med massa blommor och fik. Med utsikt över havet också. Tror att det hette Krusimyntas eller nått sånt.
Men jag har inte något mer att säga just nu, så jag bloggar senare. Kanske ikväll, kanske imorgon. ;)

 Hugs And Kisses


 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0