MyNewRoom -

Dag 9- Min tro

Min tro....

Man kan väl säga att jag är kristen, men inte jättetroende. Men jag är döpt och jag är konfirmerad och jag ber ibland till Gud. Men väldigt sällan. Och kyrkan går jag nästan aldrig till, förutom under konfirmationstiden.
Jag kan inte riktigt säga att jag tror på vetenskapen. Det är klart att jag gör det till viss del, men jag tror också att allt inte är vetenskapligt och att allt inte går att bevisa. Vissa saker bara händer.
Jag tror också på att saker händer av en viss anledning och jag tror litegrand att ens öde är förutbestämt.
Jag tror också på kärlek vid första ögonkastet.
Och jag tror på hoppet och att allt är möjligt.
Jag är helt enkelt troende.



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0