MyNewRoom -

Nationella proven

Hejsan hoppsan! :D Det blir inget långt och intressant inlägg idag heller, för vi har nationella prov i svenska imorgon. Delprov C som alltså är skrivdelen. Så vi börjar 8.00 imorgon och ska sitta och skriva i 3 timmar i sträck, till klockan 11.00. Så nu sitter jag framför brasan och ska läsa igenom lathunden och vad som är viktigt när man skriver. Sedan ska jag ta en varm dusch, sedan kolla på ett avsnitt av Grey's Anatomy och sen gå och lägga mig hyfsat i tid så jag är pigg och klar i huvudet imorgon. Det är somsagt ett väldigt viktigt prov. Har även laddat upp med cupcakes, yoghurtnötter, äpple och vitamin well focus, som jag ska ha under provet. :) Önska mig lycka till! Puss&kram :)<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0