MyNewRoom -

Mysig söndag

Holaaa! :)

Idag har det varit en härlig och mysig söndag. Åkte lite längdskidor på isen, i solen vid 12-tiden, sen har jag ritat väldigt mycket (för att bli klar med bildläxan), sedan så gick jag och mamma ner till isen på eftermiddagen och träffade brorsan och hans kompis och hans mamma där så fikade vi med dem och sådär. Jättemysigt.<3
Och nu så kollar jag på solsidan! :D
Älska Ove alltså!
Jaja, jag har inte så mycket mer att säga, så jag lägger in lite bilder från eftermiddagen på isen idag istället. :)

Ha en bra vecka, kramis. <3



























Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0