MyNewRoom -

Min dag

Hola! :)

Har ni haft en bra dag?

Min har varit det i alla fall. Först så vaknade jag och tänkte att vi hade först 2 timmar fysik och sedan 2 timmar matte (då jag skulle göra matteprov som jag missade när jag var sjuk), men sen när jag kom till skolan så fick jag en glad överraskning, för jag hade glömt bort att vi hade hemkunskap istället för fysik. Så vi bakade pizza där och så. :)
Sen var det ju matteprov, på algebra och funktioner, och det var svårt, det var det. Så jag får se hur det gick, får nog tillbaka det imorgon. Wish me luck....
Efter skolan så åkte jag och simmade lite och sen har jag inte gjort något särskillt.
Just nu sitter jag framför brasan och ska ta och göra svenskaläxan.

Puss&kram
<3



Bilden är från nästan exakt 1 år sedan. :)

Kommentarer
Postat av: ♥ emma, blivande frisör!

sv: tack vännen! :)

2011-02-02 @ 12:37:19
URL: http://vildflicka.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0