MyNewRoom -

I'm not gonna paint it black when it's white...

Hej! :)


Idag har jag varit i TäbyC en snabbis, köpte bl.a. ett nytt balsam på The body shop för mitt är slut. Och vi hade en bonus där på hundra kronor och balsamet kostade 115, så det blev billigt för mig. :)
Sen var vi också hos mammas kusin en liten stund och fikade och så för att hon har fyllt 40.
Och nu har jag nyss duschat och ska börja måla på en ny tavla...:D
Sen kommer Emma hit och äter och vi ska titta lite på melodifestivalen och sen sticker vi hem till henne och kolla på en skräckis. :)

Ha en mysig fredag!
<3



Gulligt värre...x)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0