MyNewRoom -

Hejhej

Varit en relativt vanlig dag idag, men full med hundgodis... xD
Sen så har jag varit hos psykologen, och vi skulle ha beep-test på gympan idag, vilket jag avskyr. Så jag måste medge att jag blev ganska så glad när jag kom på att jag skulle till psykologen så att jag skulle missa det...:P
Observera att jag inte gick tilll psykologen just då för att missa testet, jag betämmer inte tiderna själv.
Men nu sitter jag här och är lite snopen, för vi har svenska tills imorgon och jag hittar inte läxpapperet med frågorna.... och har frågat flera personer men de har antingen haft en annan läxa, eller inte hittat frågorna precis som jag....
Aja, det löser sig nog!
Ska kanske ta och leta lite till....

Nighty
<3



(Och ja, jag har fortfarande kvar julstjärnan...x) )


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0