MyNewRoom -

Cupcake Sthlm

Jag vet att jag är en mästare på att skjuta upp saker och jagtänker faktiskt göra det nu med. Det "smaskiga inlägget" får vänta någon dag eftersom en viss person...:P ville ha ett stort och spektakulärt inlägg om detta. Och då kräver det självklart mer tid och energi.
Men jag hoppas att du förlåter mig om jag lägger in ett tips på en cupcake-affär? :)


Några av deras cupcakes:

Rocky Road
Cupcake med choklad och karamellsmak toppad med marshmellows, dajm och pecannöt.




Miami Beach
Cupcake
med fräsh smak av citron och kokos.




Double Chocolate
Cupcake med smak av lyxig chokladtryffel.



Dessa är ju bara några av de cupcakes de har, så vill ni se flera och även kolla in deras hemsida så klicka bara på bilden nedan!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom har asgooda cupcakes

2011-02-26 @ 00:43:20
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-02-26 @ 03:47:37
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0