MyNewRoom -

Allt jag vet

Hejhooopp! :)

Idag har jag varit och tränat igen! :) Det var rätt längesen sist eftersom jag varit förkyld och haft en rätt jobbig hosta på slutet som inte ville ge med sig. Men det gick faktiskt oväntat bra- hostade inte en enda gång! :D haha
Så jag var på gymmet typ 1 timme och 40 minuter. Först 40 minuter styrka och sen 1 timme på löpbandet. Känner mig rätt stolt faktiskt! haha Och okej, nu blev det här inlägget rätt flummigt och huller om buller, så jag ska sluta nu, har inte så mycket mer att säga och jag ska gå och lägga mig nu. Sen tänkte jag nog åka in till stan igen imorgon en snabbis och kolla lite till som jag inte hann eller orkade senast. Så så är det. Puss på er allesammans! :)<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0