MyNewRoom -

Nedräkning

Hallå där i lingonskogen!
Nu ska jag pluggeliplugga lite. Bara för att vi slutar på fredag innebär det inte att vi inte har några läxor. ;) Sen hade jag gärna velat åka och träna men jag har börjat få ont i halsen och jag orkar verkligen inte bli sjuk just nu, så jag avvaktar med träningen och hoppas att förkylningen rinner ut i sanden. Sen ska jag gå och lägga mig tidigt också, dels för att jag vill sova bort det halsonda, dels för att jag är trött och dels för att vi har vår långa dag imorgon. Det är så obeskrivligt skönt att vi bara har 1 skitlång, dötrist spanskalektion kvar nu den här terminen. Så det är bara att tagga sista riktiga skoldagen innan lovet!
Puss!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0