MyNewRoom -

Har du någonsin dansat i horisonten till ljudet av evigheten?

Annandagen har till största delen spenderats hos farmor och farfar med fika i massor och middag. Sen har jag rensat lite i min garderob och sådär. Är så extremt trött på vissa kläder, men jag har ändå inte hjärta att kasta ut dem från garderoben, så de får vara kvar... Sen imorgon blir det att åka in till stan med Daniela och shoppa. Heeej mellandagsrea! Är galet taggad och på sjukt stort shoppinghumör, så jag får passa mig från att slänga iväg pengar på allt jag ser, vilket det är stor risk för eftersom jag är lite utav en shopaholic... Funderar nästan på att ta ut kontanter för då vet jag att jag är mer försiktig med pengarna... Okej nu fick ni en himla massa onödig info, vilket jag egentligen inte har tid att skriva eftersom jag tänkte gå och lägga mig nu. Måste gå upp i tid imorgon och hänga på låsen.. haha, kramis! :)<3




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0