MyNewRoom -

It's the start of something new

Och nu var ännu en ny vecka igång då. Första "riktiga" skolveckan...
Dagen idag var i allafall bra, vi hade sovmorgon så började 11.10, men jag skulle va hos psykologen i stan 8.30, så för mig blev det ingen sovmorgon inte. Sen slutade vi ganska tidigt ändå, 15.00 och då åkte jag hem och typ åt lite mellis och sådär, sen stack jag snabbt till TäbyC och köpte räknehäfte till matten och ett anteckningsblock (eftersom man inte får några på gymnasiet...) Och efter det gick jag och tränade i typ 1,5 timme och sen så blev jag glatt överraskad när jag kom hem och mamma hade gjort hemgjorda köttbullar till middag. :) Sen har jag typ bara chillat lite... duschat och kollat på Svenska Hollywoodfruar och sådär och nu ska jag strax gå och lägga mig. Är väldigt trött, men jag orkar inte gå och borsta tänderna och lägga mig...:P
Hehe, anyway... sov så gott, puss!<3

Old pic...


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0