MyNewRoom -

31 Augusti 2011

Hoppsan hejsan! :)
Idag har varit en riktigt chill dag i skolan. Vi började 12.55 och hade naturkunskap i 3 timmar då vi jagade småkryp.
Sen nu så har jag gjort läxor och sådär och jag hade tänkt träna, men har fått lite ont i halsen, så jag avvaktar lite och ser hur det utvecklar sig. Det är riktigt många i klassen som är sjuka just nu, så jag har i och för sig bara gått och väntat på min tur.
Och imorgon blir det en riktigt jobbig dag. Skola från 8.15 till 16.20 med spanska i 3 timmar som första lektion, kill me...
Men nu ska jag ta och gå en liten kvällsprommis med Noel, sen blir det en lång, varm dusch och efter det ska jag fixa klart mitt anteckningsblock så jag har till skolan imorgon. Jag föredrar nämligen när de är lite mer personliga och inte ser så tråkiga ut, så då köpte jag ett anteckningsblock med en tom sida på Panduro så gör jag en egen istället. :)
Hörs senare, puss!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0