MyNewRoom -

20 augusti

Hejselisvejs! :)
Idag är jag trött, riktigt trött och har typ inte gjort någonting. :P Dels blir man ju rätt trött av regnet och sen börjar jag typ bli förkyld (f*n) också... Dock har jag verkligen ingen lust med det just nu, och det bästa för att försöka undvika att det bryter ut är att vila, dricka massa vatten och få i sig c-vitamin. Så det blir väl det jag får göra, för att bli sjuk precis i början av gymnasiet är väl kanske inte det allra bästa!
Så jag får se vad jag hittar på, kanske tar och ritar lite, men har svårt att slita mig från macen. Den är ju så sjukt cool! Och kalla mig töntig, men jag tycker det är så sjukt häftigt att äpplet på baksidan lyser när datorn är på...x) hihi
Menmen, nu tror jag att vi ska fika lite faktiskt, så see ya later!
Ska btw, försöka leda in bloggen lite mer på inredning nu i helgen, så stay tuned! ;)
Love from me
<3




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0