MyNewRoom -

10 Augusti 2011

Ojojoj vad jag är usel på att uppdatera! Men vet ni vad jag tänker? Jo att jag bloggar ordentligt igen sen när lovet är slut och när jag skriver mer inriktat liksom. Så tills dess blir det väl lite sisådär med bloggningen. Men vi börjar i och för sig den 18 Augusti, så det är ju inte så lång tid kvar...
Men igår var jag med emma och vi var först i TäbyC och kollade på bl.a. Hollister, så jag gick därifrån med ett par underbara jeans och en fantastiskt fin kofta. Sen blev det även en scarf från Gina (och jag som itne skulle shoppa...) Sen åkte vi till Norskogsbadet och badade och basta och sådär och sen åkte jag till gymmet och tränade.
Sen idag har jag inte gjort så jättemycket. Var hos tandläkaren och sen så stack jag och gymmade lite till. :P
Och nu är det strax middag och sen ska jag till TäbyC och antagligen lämna in min lilla bebis, alltså Iphonen.. I'm gonna die..!(x
Aja, blog ya later!<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0