MyNewRoom -

How to lose a guy in 10 days

  Hehe... hejhej...Shy Whistler

Behöver jag ens nämna att jag skäms för den obefintliga uppdateringen..? Har liksom inte bloggat på 1 vecka typ och jag har egentligen ingen ordentlig förklaring heller.
Jag har haft en hel del i skolan, sen har det varit så fint väder så då har jag inte velat sitta framför datorn, sen har jag varit sjukligt trött och inte heller haft någon blogglust. Men det börjar i alla fall komma tillbaka, men nu är jag alldeles för trött för att ta till vara på den, så det får bli imorgon. Kanske att jag bloggar på dagen fast det är soligt, KANSKE! Men vi får se... annars blir det väl på kvällen.:P
Ikväll var jag i alla fall nere en snabbis vid brasan, men sen så stack jag hem igen och kollade på en film. "How to lose a guy in 10 days". Har sett den en gång förut, men det var ett tag sen och så är den ju himla bra också. Och att Matthew McConaughey är galet snygg är ju ännu ett plus.
Menmen, jag ska ta och natta kudden nurå, så hörs vi imorgon igen, okey?Flirty Wink


 Hugs And Kisses 



  






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0