MyNewRoom -

Long time ago...

Oups... shit vad längesedan det var som jag bloggade.

Men jag har faktiskt inte ens haft på datorn...
Jaja, igår så var jag på Grönan med Emma, Oscar och Edvin nästan hela dagen. Från 14-23. Och det var jätteroligt!
Det var dock mycket köer och så, men den sista timmen så kunde vi åka igen och igen och igen!
Eric Saade var där också, så vi kollade lite på honom också och så träffade vi honom och fick hans autograf. :)
Så det var en kanondag! :D
Idag har jag inte gjort mycket alls, har haft ont i huvudet hela dagen så...
Men vi har köpt leksaker till Noel och sådär.
Och nu ska jag  fortsätta att kolla på debatten mellan Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt, så vi hörs kanske imorgon igen. ;)

Puss & Kram
<3




Erics autograf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med en heldag på grönan. Ser fram mot vår nästa... :) Dessutom, vilken fantastiskt underbart vacker bild på dig och Noel! Bland det finaste jag sett. Verkligen. Du är så fin. Noel med. Puss från moster ÅM

2010-09-13 @ 21:06:50
Postat av: sofiaa

Svar: Haha,aaa. Nästa år är det dessutom några nyheter på Grönan. Bl.a. så har de tagit bort spöktåget eftersom de bygger en ny bergochdalbana där, även lilla frittfall är rivet. Men i alla fall spöktåget öppnas igen i maj nästa år. :P

Ååh, tack så jättemycket! Det tog ett bra tag innan jag fick en bra bild, eftersom jag hade på självutlösare. Men Noel var väldigt duktig!

Hoppas allt är bra, massa kramar. :)<3

2010-09-13 @ 21:48:25
URL: http://mynewroom.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0