MyNewRoom -

Idol...

Tjenare!

Nu är det strax idol då. Och vet ni vad? Min brorsa är DÄR!! OM jag är avundsjuk alltså!! Jag ville så gärna följa med, men det fanns inte tillräckligt med biljetter... "/

Och juste, imorgonbitti så ska vi till veterinären med  Noel. Han har kräkts en massa idag, 10 gånger faktiskt. Så mamma åkte förbi veterinärstationen och berättade och då tyckte de att han skulle komma in och bli undersökt för säkerhetsskull. Men han mår mycket bättre nu i alla fall, men han får inte äta någonting på 24 timmar, så det kommer bli tufft att stå ut med mjauandet...
Aja, nu ska jag sluta så att jag kan kolla på idol. Brorsan sitter precis vid scenen så man måste ju hålla utkik. Sedan så gav jag honom order att ta autografer av alla, särskillt sebastian och juryn, så man får ju hoppas på att han fixa det. :P

Puss & Kram
<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0