MyNewRoom -

Ipod-trubbel...

Tjingtjong!

Alla har säkert skrivit om vintertiden, men gud så lyxigt det är! Att få en hel timme extra, utan att klockan visar det!
Anyway, ska strax till TäbyC och bl.a. eventuellt lämna in min ipod. Den fungerar inte riktigt som den ska, ni vet den har "tiltfunktionen" fungerar inte över huvudtaget. Så jag hoppas att de kan fixa den, men jag undrar hur jag ska klara mig utan min lilla älskling medans den är på lagning... haha! :P
Jaja, jag ska ner & äta lunch nu, så vi hörs senare!

Kisses
<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för en underbar kommentar.

Ussch nej, utan musik blir det lite knivigt. Särskilt som man åker mycket och använder den för det är ens enda sällskap.

Hypnos? Låter lite skumt. Tror du hjälper?

kramar

2010-10-31 @ 12:52:39
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: OLiViA - FOTOBLOGG

SV: Tack!



Nej, det är inte i ett glas jag fotat. Det är en bunke.

Jag fyllde en bunken med vatten och satt på kranen så det droppade lite sen fotade jag ovanifrån. ^^

2010-10-31 @ 14:09:04
URL: http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0