MyNewRoom -

Stars ain't blind

Första advent idag då.
Julen närmar sig med stormsteg och det märks både i affärerna och i huset. Hemma hos oss är alla julstjärnor och julstakar uppe och självklart en adventsjulstake. Brasan är tänd och stearinljus likaså. Glögg, julmust och skummtomtar är framme. Känner ni känslan? Det gör jag- jul. :)

Många julstjärnor ser ungefär likadana ut och går i samma färgskala, vilket kan vara ganska tråkigt efter ett tag. Men är du beredd att lägga en liten extra slant på julstjärnor så finns unika och coola stjärnor på inredningsaffären Spiti.
Om ni kommer ihåg, så tipsade jag om julstjärnor därifrån förra året också, men nu finns det ju nyheter! Jag har själv en julstjärna därifrån, en mörklila som passar mitt rum perfekt och som jag älskar. Är ni intresserade så kolla in julstjärnorna nedan och klicka in på deras hemsida!

Varma adventskramar
Sofia
<3




Underbar, romantisk julstjärna!
Pris: 445 kr




Stilren & classy med en liten twist.
Pris: 140 kr




Egyptisk stil med lite vintagekänsla.
Pris: 475 kr




Old-fashion, edgy och cool på samma gång.
Pris: 375 kr


Vill ni se flera så gå bara in på Spiti's hemsida och gillar ni en speciell stjärna extra mycket så trycker ni bara på den stjärnans bild. ;)

Hope u like it!
:D

Kommentarer
Postat av: ellen

jag svarar direkt på bloggen :)

2010-11-28 @ 20:18:29
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/
Postat av: Maria Nilsson

Aaa hunden e liten, :) Btw fin blogg höst aktig design diggar det ha en fin natt!

2010-11-29 @ 01:34:28
URL: http://keaz.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0