MyNewRoom -

Min drömkalender!

Idag slog jag äntligen till!
Jag köpte en julkalender från The Body Shop. Om ni minns så talade jag om att jag verkligen ville ha en förra året, men att den var så dyr så det blev inte av. Men nu bestämde jag mig, eftersom jag typ har ångrat mig hela året att jag inte köpte en. Visst det kostar precis lika mycket som förra året, men det är det värt!
Så nu sitter jag och knåpar lite på en novell som ska vara inlämnad på onsdag och strax ska jag gå ner och äta för pappa har lagat en riktigt fin middag!

Massa kramar
<3





Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh, sån vill jag med ha! :( Vad kostade den? :) Kram :D <3

2010-11-14 @ 12:52:22
URL: http://jumpie.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0