MyNewRoom -

Bollnäs nu!

Hejhej! :)

Sorry för att jag inte uppdaterat. Igår kom vi hem från Yasuragi vid 23.00 och då gick jag dirket och lade mig och sedan tog jag en härlig sovmorgon. Sedan har jag packat och plockat undan i mitt rum och nu är vi i Bollnäs. Ska fira Halloween med kusinerna imorgon, så det blir kul. :)
Nu har vi ätit thaimat, hälsat på kussarna och tittat på idol och om inte allt för länge är det dags att gå och knoppa. :P
Uppdateringen kommer inte att bli den bästa nu när jag är här, men jag kanske fixar något tidsinställt inlägg. ;)
Yasuragi var förresten jättemysigt. Först fick vi massage i 50 minuter och sedan åt vi 4-rätters japansk middag och efter det badade vi i poolen, slappade vid poolen, badade i varma källorna utomhus och så. Det var SÅ mysigt i varma källorna. De låg ute, högt över vattnet, så såg man alla lysande hus på andra sidan vattnet, det kom båtar då och då och det var stjärnklart. Toppenmys på det!
Jag har dock inga bilder från dagen eftersom jag inte hade kameran med. Men jag ska se om jag kan hitta någon bild att visa upp i alla fall. :P


Rummet där man fick massage.



Inte så bra bild, men det här är en av de varma källorna. :)



En av restaurangerna.



Varmakällan



Vid tvagningen



Poolen




Poolen igen



Så, det var allt. :P

Btw, visst var Olle grym i Idol idag?? :)<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0