MyNewRoom -

11/11

11/11 idag och jag är back on track! (Hyfsat iaf)
Så idag blev det skola igen och nu låter jag som en kråka! :P
Och jag förundras än över hur mycker läxor vi har. Jag trodde att det bara var tillfälligt, men nu har jag insett att det faktiskt inte är det utan att vi kommer ha såhär mycket ända fram till skolavslutningen i juni. Inte jättekul kanske, men nödvändigt..."/
Jaja, jag ska plugga lite mer till spanskaprovet på gerundium imorgon, så lägger jag in dagens outfit lite senare ikväll. ;)

CiAo
<3



Bild från skogspromenaden i Bollnäs förra veckan. :)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0