MyNewRoom -

Cupcakes!


















Ja, ni kan nog gissa vad det är jag tar upp i det här inlägget. Just det, Cupcakes!
Jag tror nog att vi är rätt många som älskar de små (stora) godsakerna!
Bilderna ovan är på olika cupcakes jag gjort. Jag har gjort några fler, men jag hittar inte bilder på alla.
Recepten har jag fått från en superbra muffinssida. Men dekorationen har jag gjort själv, det hör inte till receptet. Bara innehållet.

Klicka
HÄR för att komma till muffinssidan!

Min favorit heter något i stil med dream lady tror jag eller princess eller något. Jag kommer inte riktigt ihåg, men det är med vit choklad i alla fall. :P

Har ni någon favoritmuffin??


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0