MyNewRoom -

Tröttis...

Hej sötnosar! <3

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilder på kläderna. Men jag orkar faktistkt inte nu, är jättetrött.
Jag vaknade i och för sig sent, 11.30 tror jag. Men sen tittade vi på kattungebilderna vi fått och sen åt vi frukost. Efter det åkte vi till TäbyC en snabbis för att sen åka direkt till TäbyPark hotell, eftersom vi hade genrep på dansen. Jag har aldrig varit med på en vårshow fört, så det var faktsikt coolt att dansa där på scenen. Men det kommer ju  bli ännu coolare på själva showen, men NERVÖST! Fast jag längtar! :)
Efter det cyklade vi till Skavlöten och badade och bastade som vi nuför tiden gör varje Söndag.
Och sen kom vi hem och åt middag och sen gjorde jag spanskaläxan. Så jag visar kläderna imorgon. Promise. :)

Ha en bra kortisvecka! :D
Puss
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0