MyNewRoom -

Sorry...

Hej och förlåt!

Jag har varken haft tid eller lust att blogga de senaste dagarna. Och jag tänker faktiskt inte säga speciellt mycket nu heller. Jag och brorsan var barnvakter åt våra kusiner igår och vi kom hem vid 02.00 ungefär, så ärligt talat är jag helt slutkörd. Kussarna är underbara på alla sätt, men de är ju fortfarande rätt små och har en massa energi och vill leka hela tiden, så man bli trött! Men de var jättesnälla och duktiga och det var en rolig kväll!
Och snart är det skolavslutning! Helt galet! Och idag lyckades jag äntligen få tag i en skolavslutningsklänning. :)
Sen är det ju morsdag också! Grattis alla mammor! :)<3
Igår på dagen hade vi också loppis med klassen. Gick  ganska bra.
Men nu ska jag sluta och ursäkta för att det blev väldigt rörigt. Men som sagt var, jag är TRÖTT! ^-^

G'nigt.
 Mother's Day Flowers 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0