MyNewRoom -

Igår + idag

Helluuuu! :)

Har inte haft tid att blogga så jag berättar om igår och idag, idag. :P
Igår var vi ju på kosläppet ute på Väddö. Det var jättemysigt och väldigt, väldigt fint väder! Och det är kul att sede lyckliga kossorna. Fast de skuttar inte så mycket som man kanske tror att de ska göra, men de galopperar litegrand i alla fall. Så det var roligt! :)
Efter kosläppet åkte vi till landet, till pappas kusin som fyllde år och så var vi där på kvällen och firade honom. Och vilken kväll! Solen gick ju aldrig ner, haha. Den var helt fantastisk!

Idag så har jag inte gjort så mycket, eller jag har gjort en stor sak. Vi hade dansuppvisning idag ju! Jag tycker det gick väldigt bra med tanke på hur nervös jag var och hur dåligt jag mådde. Har dragit på mig en förkylning, så ja, känner mig hängig helt enkelt och väääldigt ont i halsen. Men jag klarade det, så det var roligt. Det är ju lite småcoolt med en äkta sen med bra ljud och ljus och så. :)

Men jag orkar inte skriva mer nu, måste gå och lägga mig och försöka få en blund i ögonen. Så jag visar lte bilder från helgen nu.

Ha en härlig, somrig vårvecka! Kramis. :)





































Så det var allt! Men jag har även en film på när kossorna släpps ut, som ni får se imorgon. :)


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0