MyNewRoom -

Heja Anna!

Idag är det dags för den andra och sista semifinalen i Eurovision song contest. Där sveriges Anna Bergendahl är med!

Jag brukar inte bry mig så mycket om semifinalerna, men jag såg lite av den första och det är faktiskt spännande. Att alla låtar förutom Sveriges är usla spelar ingen roll, man är ju stolta över Sverige och vill att det ska gå bra för det. För det är ju inte säkert att Anna går vidare och det vore ju extremt tråkigt!
Så vi får hålla tumma för Anna klockan 21 ikväll, på kanal 1 visas det,

Go Sweden!!
:D




(bild från oxelosund.net)
*

Kommentarer
Postat av: emma

sv: aa, dne e jätte söt (:

min favvo är nog den med kedjorna :) <3

2010-05-27 @ 20:28:48
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0