MyNewRoom -

Bilder på kattungarna!

God morgon cuties!

Jättehärligt väder idag! Mamma har gjort i ordning den älskade hammocken och sen blir det våfflor till lunch. Senare blir det även en cykeltur runt sjön och efter det bad och bastu. Blir 4:e gången jag badar för i år då. Någon annan som redan badat?

Och dagen började bra eftersom vi såg att vi hade fått bilder på den lilla killkattungen, som jag iprincip är helt säker p åatt jag vill ha nu.
Jättefint namn har han fått också: S*Wermdös Noble Noel.

Dock fungerar det inte att använda bilderna från mejlen, så den här är från Wermdös hemsida

Ha en härlig Söndag!




Bedårande lilla Noel. 3 veckor och 1 dag gammal på bilden. 3 veckor och 2 dagar gammal är han nu.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sööt ! Är det den ni ska få va ?



Svar: (allt för min syster)



OKEJ, Jag Tyckte den var grymt sorlig :D Men den var bra :)



Jag kommer inte ihåg den för det var ca typ i nowember agusti jag såg den :P eller oktober kanske det var :P aja, det var ganska länge sen :P <3

2010-05-02 @ 14:26:11
URL: http://templish.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0