MyNewRoom -

Nedräkning, nedräkning...

Tjitjing! :)


Just nu känns det som om allt handlar om längtan och väntan för mig. Och det är nästintill olidligt, för det är rätt många dagar...
Så jag vänder och vrider på dagarna och försöker hitta små kryphål som gör att dagarna inte känns som så många. Men jag vet ju att antalet dagar inte kommer ändras av mina tankar, det är fortfarande lika många dagar kvar. Men jag får försöka sluta tänka så mycket på det, för om man bara tänker på det så går det jättelångsamt, men har man roligt så går tiden fortare.
Någon som har något tips på hur man får tiden att känas som om den går fortare??
'
Nedan får ni se mina 4 nedräkningsdatum:


* 6 april: Kattungarna föds- 6 dagar
* 11 maj: Hälsa på kattungarna- 41 dagar
* 13 juni: Skolavslutning- 74 dagar
* 6 juli: Kattungen flytter hem till oss!!!- 97 dagar


Jag kom på att jag inte tror att jag faktiskt har berättat att jag ska få en kattunge!!!
Jag har velat ha en en jättejättegärna i 2-3 år, men pappa har inte gillat katter alls, så det har kännts näst intill omöjligt att övertala honom... men när han för någon månad sedan sa okej så var det jättesvårt att förstå att det verkligen var sant, det kändes helt overkligt...
Men nu har jag smält det och insett att det faktiskt är sant och vi har hittat en uppfödare som har katter som ska få kattungar den 6:e april. Så om vi gillar någon misse från den kullen (vilket jag tror) så har jag förhoppningsvis en liten kattunge vecka 26!!
Jag längtar!

KRAM
:)



    
CH S*Angelic Dolls Whiskey of Wermdö's- (Pappan)




                                                   S*Wermdö's Joyful Beautiful Black- (Mamman)



Visst är de bedårande!?
Kan ni gissa vilken ras??

Kommentarer
Postat av: Julia

Helig birma, hahha. Jag hade själv en halv, helig/bondkatt. Men den trivdes inte hos oss, så vi sålde den. Miss my cat. :'''(

2010-10-22 @ 22:58:15
URL: http://jumpie.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0