MyNewRoom -

Bollnäs

Hellojsan i lingonskogen!

Ett stort förlåt för att jag inte har skrivit!!
Vi åkte till Bollnäs i Torsdags och jag tänkte blogga lite snabbt, men pappa han stänga av internet innan...
Men,men nu är jag i alla fall tillbaka och har haft det jättebra!
Vi har varit med kusinerna och resten av släkten, lekt med Kitty, åkt skidor på Bolle, varit på stan och fikat på Krokanen, åkt lite pulka i kvällssolen med kusinerna, gått promenad och ja, haft det toppen!
Den här gången sov jag hos kusinerna och min moster och alltså med Kitty. Det har jag längtat efter- att få dela säng med en liten kissemisse. Och det var mysigt, och roligt. :P
Först låg hon vid fotändan, sen satte jag mig upp och klappade henne och efter ett tag hoppade hon ner till mammas säng för att seden hoppa upp i min igen och lägga sig raklång precis framför min kudde... och en stund senare min kudde...
Haha, men det var bara mysigt och skojjigt. :P Igår sov hon även en stund i dörröppningen ovanpå tröskeln, det kan väl inte ha varit särskillt bekvämt eller??

Men jag är rätt trött nu för när man haft en liten kisse som snott ens kudde, bitit en i tårna och jagat en mus mitt i natten så blir man sömnig... haha, men jag visar lite bilder lite senare ikväll.


Puss & kram skummbanan
xx Banana 2 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0