MyNewRoom -

Sweet Dreams <3

Jag tänkte bara säga godnatt.
Jag hade planerat att bara blogga och sen gå och sova, men sen fastnade jag framför mejlen och raderade allt som jag inte ville spara. Jag hade typ 2600 meddelanden i inkorgen, där de äldsta typ var från november 2009. Och jag kan ju säga att majoriteten av dem lugnt var facebook-meddelanden... :P
Aja, det var i alla fall mysigt på stranden, vi var inte där superlänge men det var kul ändå. Sen åkte jag hem och åt och på kvällen så tittade jag, Emma, Edvin och Oscar på American Pie. Hehe, inte riktigt i min filmsmak direkt, menmen... jag ville hyra en skräckis men det ville inte killarna. De var nog fortfarande skrämda efter fredag den 13:de.
Men men, kuligt var det fast jag kommer nog vara sjukt stel i ryggen imorgon... hihi. :P
Aja, nu måste jag gå och lägga mig, så vi hörs imorgon. ;)

Puuuss
<3




Haha, älskar dig snyggo! :P<3

Kommentarer
Postat av: emma

haha, vilken bild :p

men jag älskar dig me cooling ;)

2010-06-18 @ 11:26:58
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0