MyNewRoom -

My own painted canvas

Idag så har jag målat en canvastavla! :D
Och jag är grymt nöjd, och tänkte visa er en bild. Men jag kan ju säga såhär att bilden verkligen inte gör den rättvisa. Den är så mycket finare i verkligheten. Men imorgon så ska vi åka till Bollnäs och kommer hem på typ tisdag kväll, så om jag hinner så får ni se en bild på tavlan i bättre kvalitet. För sen på torsdag så är det ju konfaläger fyfan!!
Det är helt sjukt vad tiden har gått fort, det är ju liksom bara 6 dagar kvar...
Men jag kommer antagligen att blogga lite i Bollnäs också, så vi hörs då.

Hare bra, puss & kraaam
<3



Kommentarer
Postat av: jch

Jag gillar också MOtown.

Jag har varit i Manchester. I augusti ska jag och en kompis till LInköping. Där ska vi se matchen Linköpings FC-Umeå IK.

Hoppas du får en fortsatt fin sommar.

2010-07-25 @ 21:17:13
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0