MyNewRoom -

Lommarbadet idag!

Halluu! :)

Idag så har jag varit i Norrtälje största delen av dagen. Vi var på Lommarbadet och åkte vattenrutchbanan! den var faktiskt jätterolig. Dock trodde jag att den skulle vara lite högre och längre, men det var kul ändå och vi åkte måååånga gånger. Vi hade tur också för det var inte alls mycket folk där idag så kön var iprincip obefintlig!
sedan så badade vi också lite i sjön, som ligger precis vid rutchbanan.
När klockan var typ 16.15 så åkte pappa och jag därifrån och så gick jag till bokhandeln och köpte några böcker.
I alla fall så var det en väldigt rolig dag! :D

Kramis, kramis
:)



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0